Showroom BOSCH Siemens

Interaktywny showroom
2012

O projekcie

Na potrzeby showroomu BOSCH i Siemens w Warszawie przygotowaliśmy trzy aplikacje w nieszablonowy sposób prezentujące produkty firmy i historię marki. Celem projektów było przeniesienie akcentu z gotowego produktu na sposób jego wykorzystania w życiu codziennym oraz na konkretne funkcjonalności.

Aplikacja “oś czasu” ukazuje historię poszczególnych urządzeń oraz konteksty ich używania. Dzięki narzędziu użytkownik ma szansę prześledzić pasmo sukcesów firmy Siemens, a także zgłębić liczne ciekawostki dotyczące ponad stuletniej działalności marki o światowej renomie. Aplikacja “chmura funkcji” przedstawia szereg najbardziej pożądanych funkcjonalności przez użytkowników sprzętów domowych. Jedno dotknięcie przenosi odbiorcę do szczegółowego opisu produktu, który spełnia wymogi wybranej zalety.

Celem trzeciej aplikacji jest przeniesienie użytkownika do wirtualnego domu. Trójwymiarowa konwencja pozwala na ukazanie przestrzeni mieszkalnych z każdej strony, a odbiorca, dzięki panelowi nawigacyjnemu zyskuje możliwość samodzielnego obracania domem o 360 stopni. Wybór sprzętu odsłania przed użytkownikiem jego specyfikację, parametry i krótką charakterystykę. opisu produktu, który spełnia wymogi wybranej zalety.

 

Galeria