2013
Warszawski showroom T-Mobile to przestrzeń wypełniona multimediami. Służą one przedstawieniu oferty firmy, przybliżeniu jej historii i prezentacji ciekawostek dotyczących bieżącej działalności.
We wnętrzu dominuje złożony z 12 monitorów bezszwowych ekran służący m.in. do pokazów zdalnie sterowanych prezentacji o firmie. Takie rozwiązanie umożliwia pełną kontrolę nad tym, co i kiedy jest prezentowane. Wrażenie multimedialności oraz przenikania się wirtualnego z realnym multiplikuje rzutowany na podłogę i ściany pomieszczenia video-mapping.
Zrealizowane w technologii Leap Motion holograficzne telefony są efektownym sposobem prezentacji modeli dostępnych w ofercie. Interakcję umożliwiają zainstalowane na dotykowych monitorach aplikacje. Jedna z nich, w formie kuli ziemskiej ukazuje globalny zasięg operatora.
Użytkownik, obracając globem zapoznaje się z informacjami dotyczącymi siedzib firmy na całym świecie oraz danymi dotyczącymi międzynarodowego ruchu teleinformatycznego. Dodatkowo, na stołach dotykowych wyświetlane są spoty reklamowe T-Mobile i interaktywna aplikacja prezentująca kluczowe wydarzenia z historii firmy.
Otwarcie warszawskiego showroomu T-Mobile nastąpiło w 2014 roku.